Deklaracja dostępności usług sklepu internetowego

AMT Marek Toporczyk zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej sklepu: https://amt-sklep.pasaz24.pl

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej:

  • Brak opisów alternatywnych dla niektórych grafik i zdjęć produktów.
  • Niektóre elementy interfejsu mogą być trudne do obsługi przy użyciu samej klawiatury.
  • Brak możliwości zmiany kontrastu lub rozmiaru czcionki bezpośrednio na stronie.
  • Niektóre formularze mogą nie posiadać odpowiednich etykiet dla czytników ekranu.
  • Na stronie znajdują się osadzone treści z serwisów zewnętrznych, takich jak YouTube, Facebook, Allegro. W związku z tym możemy nie mieć wpływu na ich dostępność cyfrową. Część z tych treści może nie posiadać napisów, audiodeskrypcji lub nie być w pełni dostępna dla osób z niepełnosprawnościami.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Deklarację sporządzono dnia: 29 maja 2025r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez właściciela firmy.

Informacje zwrotne i dane klientów

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest Marek Toporczyk, adres poczty elektronicznej: ado@amt-alarmy.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu: +48 713932201. Tą samą drogą można składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa skarg i wniosków związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości grafiki itp.

Żądanie powinno zawierać:

  • dane osoby zgłaszającej żądanie,
  • wskazanie, o którą stronę internetową lub jej treść chodzi,
  • sposób kontaktu,
  • dogodny sposób przedstawienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia informacji w alternatywny sposób.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, informujemy o tym wnoszącego żądanie, wskazując kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, możemy zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy odmówimy realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.